İstanbul Saç Ekimi

İstanbul Saç Ekimi (2024 Yılı İçin En Güncel Bilgiler ve Fiyatlar)

Kozmetik veya ilaç yöntemi, saç dökülmesinde başarılı sonuç vermedi. İstanbul Saç ekimi yöntemi ise günümüz şartlarında saçsızlığı tam anlamı ile çözmüştür. Her yaş grubu için çözüm üreten bu yöntem, başın arka kısmındaki saç köklerinin saç veya sakal olmayan bölüme nakledilerek gerçekleştirilen bir yöntemdir. Saç ekiminin başarılı ve etkili sonuç vermesi için alınması gereken önlemlere ve uyarılara dikkat edilmesi gerekir.

Saç Ekimi Yaş Grubu

Ekim işleminde saç kökleri, kan tahlili ve ekim yapılacak saçsız bölümün yapısı önemlidir. Genellikle yetişkinler için çözüm üreten saç ekimi işleminde belli bir yaş seviyesi gerekir. Yani çocuklarda belli bir yaş seviyesi sonrasında ekim yapılabilir. Çocuklarda nakil veya ameliyat gibi konularda gelişim süreci önemlidir. Çocuklar büyüme süreci boyunca sürekli gelişim halinde olur ve bu süreç esnasında saç çıkma olasılığı vardır.

İhtiyarlarda veya deri yapısı yetersiz olan hastalarda nakil işlemi yapılamaz. Uzman doktor onayı olmadan nakil yapmayan kliniğimiz, her yaştan hasta için nakil çözümleri üretmektedir.

Saç Ekimi Öncesi Yapılması Gerekenler

Tedavinin belli başlı aşamaları vardır ve ilk aşama her zaman için anestezidir. Yani hastanın operasyona uygun olup olmadığı anesteziyle ortaya çıkar. Saç ekiminde de anestezi ilk sırada yer alır ve uzman doktor gözetiminde gerekli anestezi işlemi yapılır. Kan tahlili ve saç derisinin incelenmesi işlemi operasyonun başarı oranını artıran iki önemli etkendir. Tahlil sonucunda hastanın operasyona uygun olup olmadığı netlik kazanır. Saç ekimi anestezi işlemi kan tahlili ile başlar. Hastanın belli bir rahatsızlığı var ise ‘doktor onayı’ istenir.

Saç nakli olarak isimlendirilen bu işlemde ilk aşamada dikkat edilmesi gereken konu kişinin gerekli tedbirleri almasıdır. Saçların yıkanması, kişinin duş alması ve her hangi bir kokunun sürülmemesi, operasyonun süreci için önemlidir. Ağız kokusu yapan gıdaların alınmaması veya alkol gibi sarhoşluk veren zararlı kimyasalların kullanılmaması gerekir. Kişinin dinlenmiş olması ve kendini 3 ile 5 saat sürecek operasyona hazırlaması gerekir.

Saç ekiminin ardından kişi üstünü değiştirmek isteyebilir. Bu durumda elbisenin saçlara takılmaması gerekir. Gömlek türü giysi giyildiğinde bu sorun yaşanmaz ve saç köklerinde her hangi bir tahriş meydana gelmez. Kan ilaçları da bir gün süreyle kullanılmamalıdır.

Saç Ekim Tedavi İşlemi

Ekim işlemi birkaç seansta gerçekleşir. Saç kök adeti fazlaysa bu durumda saç ekim işlemi de uzun sürer. Saç ekiminin başarılı olması için hastanın kolaylık göstermesi ve klinik çalışanlarının talimatına uygun hareket etmesi gerekir. Tedavi süresi uzun olduğunda mola verilmektedir ve bu şekilde operasyonun başarılı bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Fue tekniğinde başın arkasındaki saçlardan kök alınır. Başın arkasındaki saçlar en sağlam köklere sahip olan saçlardır. Saç olmayan kısma kökler nakledilir ve bu işlem esnasında özel cihazlar ve aletler kullanılır. Kliniğimiz hijyenik olduğu için her hangi bir sağlık problemi yaşanmamaktadır.

Saç Ekimi Sonrasında Yapılması Gerekenler

Operasyon sonrasında kişinin saçını belirtilen güne kadar yıkamaması gerekir. Bu nedenle operasyon öncesinde yıkanmak gerekir. Daha sonra yıkama işlemi ise sadece suyla ve verilen özel şampuanla yapılır. Ayrıca dinlenme ile ilgili programa kesinlikle uyulmalıdır. Tedavi sonrası gezen ve dinlenmeyen hastalarda enfeksiyon ve şişme meydana gelmektedir. Bu durumda saç kökleri adapte olamamaktadır. Saç köklerinin saç olmayan yere adapte olması on veya on beş günü bulur. Bu süre zarfında temizliğe ve dinlenmeye dikkat edilmelidir. Saçın sağlıklı bir şekilde adapte olması için doktor önerisine uyulmalıdır. Saç ekim operasyonunda başarı talimatlara uyma ile mümkündür.

İstanbul Saç Ekimi Fiyatları Ve Özellikleri

Ekim fiyatlarında dikkat edilmesi gereken husus kök sayısıdır. Yani kök sayısı arttıkça ödenecek olan meblağ artmaktadır. Kök sayısının yanı sıra klinik masrafları ve tedavi programı da fiyatı doğrudan etkileyen unsurlar içerisinde değerlendirilir. Türkiye şartlarında Türk Lirası üzerinden tedavi gerçekleşir. Bu nedenle yurt dışından gelen hasta sayısı oldukça fazladır. Özellikle gurbetçiler saç ekim işlemini Türkiye’de yapmaktadır. Ekim işleminin başarılı olması ve hizmetin kaliteli olması tercih sebepleri arasında yer alır.

Sağlık turizminde ilk sıralarda yer alan saç ekimi, Türkiye şartlarında daha ekonomik olması nedeniyle turistlerin tercihi arasında yer almaktadır.